Noaptea luptelor
Axe o ajută pe Rebecca cu o afacere. Chuck îl confruntă pe avocatul general Jock Jeffcoat. Taylor începe o bătălie publică cu Axe. Wendy suferă o lovitură care ar putea să-i pună în pericol cariera.