Emily urmărește o poziție de antrenor de înot Rosewood High, doar pentru a afla că fosta ei iubită Paige este și ea pregătită pentru această slujbă. Hanna este vizitată de doamna Grunwald după ce are viziunea că PLL-urile sunt în pericol.