Poliția emite mandate de percheziție a tuturor PLL-urilor. Mona o depășește pe Aria pentru că l-a ajutat pe A.D. la restul PLL-urilor, iar Aria încearcă să explice. Mai târziu, Aria află noi informații despre moartea doctorului Rollins.