După răpirea Hannei de către „Uber A”, MM și compania se întrec contra cronometru pentru a-l salva pe unul dintre ei – dar singura modalitate de a face acest lucru este să predea „Uber A” dovezi ale adevăratului criminal al lui Charlotte.