Micuțele mincinoase s-au mutat după A.D. și se bucură de noua lor viață. Emily și Ally se bucură de fericirea domestică, Hanna, Caleb și Aria au cariere în plină dezvoltare, iar Spencer primește o vizită binevenită de la Toby.