În timp ce consecințele răpirii Hannei încă dor, Mincinoșii încep să devină suspicioși față de Elliott Rollins, pe măsură ce starea lui Ali se înrăutățește. Tensiunile cresc între Liam, Aria și Ezra în timp ce lucrează împreună la carte.