Spencer se concentrează pe a afla mai multe despre legătura ei cu Mary Drake, în timp ce Aria și Ezra își dau seama ce le poate rezerva viitorul acum, când Nicole este din nou în imagine. Mona o ajută pe Hanna să-și reia cariera în modă.