Jenna se întoarce la Rosewood și se împrietenește cu încă unul dintre dușmanii Mincinoșilor, făcând-o suspectul numărul unu al PLL pentru Uber A. Pentru a părăsi spitalul de psihiatrie, Ali trebuie eliberat în grija unei rude.