În timp ce orașul Rosewood încearcă să revină la normal, MM (micile mincinoare) - în special Ali - sunt departe de a fi în regulă după ultimul „accident”. Alison e foarte speriată și se gândește că nu trebuia să vină acasă până la urmă.