Alison trebuie să identifice bărbatul pe care poliția îl are în custodie pentru răpirea ei, dar Mincinoșii știu că, dacă o face, ar fi trimiterea unui bărbat nevinovat la închisoare și, posibil, să intre direct într-o capcană „A”.