Bănuind că Alison/„A” vrea să o dea în judecată pentru uciderea Monei, Hanna nu este dispusă lase asta să se întâmple. Prietenii lui Caleb și Hanna încearcă să vină cu un plan sigur pentru a o salva, dar nu este suficient de bun.