Crăciunul se apropie rapid și toată Rosewood este plină de veselie, cu excepția Ariei, Emily, Hanna și Spencer, care nu simt prea multă bucurie de sărbători după pierderea acuzației de crimă a Monei și Spencer care planează asupra lor.