E prima zi a lui Alison înapoi la Rosewood High și nici Mincinoșii, nici Alison nu sunt cu adevărat pregătiți pentru asta. Hotărâtă să pună o față curajoasă, Alison speră și să ajute la vindecarea daunelor pe care le-a făcut cu ani în urmă.