Aria, Emily, Hanna și Spencer au mai fost arse de către nou-veniți în Rosewood, așa că nu este surprinzător că sunt precauți când cineva nou le intervine în cale. Spencer lasă puțin garda jos în timp ce petrece mai mult timp cu Jonny.