Secretele sunt greu de păstrat, mai ales când le ai de la o persoană dragă. Spencer caută laptopul dispărut al Monei cu ajutorul lui Caleb, dar acolo unde îi duce căutarea ar putea trece de linia „aprobată de Toby”.