Mă contopesc cu tine
În timp ce Caroline și Elena se pregătesc de Ziua Recunoștinței pentru prieteni la cămin, ele primesc niște vești bune de la Alaric și Stefan. În plus vedem trecutul plin de crime al lui Kai.