O pasăre într-o cușcă de aur
Damon călătorește către lumea închisorii din 1903. Tentativele lui Enzo și Alaric de a o ține în frâu pe Caroline nu merg conform planului. Un dar neașteptat de la Bonnie îl cutremură pe Damon.