Mă gândesc mereu la tine
Final de sezon: lucrurile iau o turnură dramatică atunci când un oaspete neinvitat apare, ceea ce o pune pe Elena în mare pericol. Damon e obligat să ia cea mai dificilă decizie din viața lui.