Mă voi căsători cu tine la vară
E ziua nunții lui Alaric și Jo. După ce află vești majore pe care Damon i le-a ascuns, Stefan îi oferă o nouă perspectivă fratelui lui în legătură cu viitorul pe care îl are cu Elena.