Ziua în care am încercat să trăiesc
Elena, Jeremy și Damon încearcă să-i trimită lui Bonnie un mesaj să-i trimită un mesaj lui Bonnie, dar situația devine disperată atunci când descoperă ceva neliniștitor. Jeremy se gândește să plece din Mystic Falls definitiv.