Rugăciune pentru cei morți
După ce planul lui Caroline de a o vindeca pe mama ei are o turnură devastatoare, Elena, Stefan și Damon se strâng la spital. Cu fuziunea pe cale să se petreacă, lucrurile scapă de sub control.