Soarele din gaura neagră
Damon și Bonnie își dau seama că trecutul conține indicii care să-i ajute să ajungă acasă, ceea ce-l obligă pe Damon să retrăiască una dintre cele mai rele zile din viața lui. Tripp împărtășește un secret întunecat cu Matt.