Veniți, voi credincioșilor
În timp ce o petrecere tematică de iarnă umple străzile din Mystic Falls, Stefan și Caroline se ceartă cu Tyler din cauza planurilor lui pentru Klaus și hibrizii săi. Profesorul Shane dezvăluie o bucată de istorie antică, iar toți rămân fără cuvinte.