Ucigașul
Stefan și Klaus formează o alianță fragilă pentru a încerca să oprească pericolul reprezentat de Connor. Între timp, profesorul Shane lucrează cu Bonnie pentru a o ajuta pe aceasta să treacă peste fricile și vinovăția legate de trecut.