Arată-mi ce poți
Noua perspectivă a Elenei îi îngrijorează pe toți. Damon și Rebekah lucrează împreună, dar sfatul lui nedorit o prinde pe aceasta nepregătită. Klaus încearcă să o folosească pe Hayley.