Cei cinci
La un bal mascat la o petrecere de colegiu, Damon îi dă Elenei o lecție în cum să aleagă o victimă. Klaus dezvăluie detaliile despre o întâlnire cu un grup de vânători de vampiri, un flashback către Italia, în secolul al XII-lea.