Vom avea mereu strada Bourbon
În căutarea răspunsurilor, Damon și Stefan merg în New Orleans pentru a vedea dacă găsesc pe cineva care să-și amintească evenimentele ultimei lor vizite, din 1942, inclusiv o fostă iubită de-a lui Damon, Charlotte.