Imagini cu tine
Atunci când planurile lui Caroline pentru un banchet perfect de terminarea liceului sunt perturbate de Elena, ea apelează la un Klaus amuzat, pentru a găsi o soluție. Bonnie face o descoperire înspăimântătoare.