Păzitorul fratelui meu
La competiția anuală Miss Mystic Falls, Elena și Caroline o sfătuiesc pe April ce rochie să poarte, în timp ce Tyler și Hayley lucrează împreună la un proiect secret și Damon are o confruntare cu profesorul Shane, legată de bănuielile lui.