O confruntare dintre Grizzy și lemingi duce la descoperirea unui cufăr medieval magic care poate uni două obiecte. Lemingii pun mâna primii pe el și se joacă cu obiectele create, dar Grizzy descoperă formula care te face ultraputernic.