Domino extrem
Lemingii au pus în cabană o linie de dominouri care se termină cu niște blocuri de gheață și o rachetă. Grizzy le sabotează jocul, pune mâna pe o mașinărie de sculptat gheața și visează să-și facă un iglu, dar lemingii au alte proiecte.