Reacții la furt
Grizzy și lemingii se bat pe ultima lingură de Yummy, când descoperă o ladă în garaj! Rozătoarele o fură și fug cu o dronă, iar ursul îi urmărește călare pe un liliac. Ciocolata cade pe acoperișul unui templu, trezind un uriaș de piatră!