Safari expres
Pentru un trofeu plin cu ciocolată, Grizzy și lemingii participă la un concurs într-o rezervație de safari, unde trebuie să pozeze animalele. Reușesc să surprindă elefantul, facocerul sau liliacul, dar super-rapidul struț e altă poveste!