Zi și noapte
Lemingii fac o cursă călare pe lilieci, dar când Grizzy aprinde lumina, liliecii adorm. În templul incaș unde sunt goniți de Grizzy, lemingii descoperă o sferă care controlează rotația Pământului și fac întuneric în junglă.