Prietenul meu, pinguinul
Grizzy e la pescuit, unde un pinguin observă că găleata lui e goală și decide să-l ajute. Impresionat, ursul îl aduce la cabană și se împrietenește cu el. Lemingii încearcă să-l înlocuiască cu unul mai prost, dar Grizzy se prinde repede!