Cel mai bun prieten al ursului
Grizzy descoperă un pui de raton în apropierea cabanei şi, impresionat, îl adoptă. Când lemingii îl atrag în jocurile lor periculoase, Grizzy intervine protector, dar creează şi mai multe probleme.