Ursul şi robotul
Ca să nu-l mai doară spatele, Grizzy stă întins pe canapea şi concepe strategii inteligente pentru a face totul de la distanţă. Le confiscă lemingilor robotul radiocomandat, pe care-l foloseşte drept majordom.