Puterea florilor
Vântul ia floarea din părul ursoaicei lui Grizzy şi Grizzy vrea s-o uimească aducându-i-o înapoi. Dar lemingii, care călăresc un caribu, descoperă că floarea îl face să strănute şi jocul e mai frumos!