Strălucire de diamant
Inspirat de o revistă, Grizzy îşi imaginează că-i oferă ursoaicei lui inelul de logodnă al pădurarului. Dar diamantul din inel a dispărut! Lemngii se joacă cu el de-a titirezul şi nu au nici cea mai mică intenție să renunțe la el.