Fitness extrem
Ca s-o seducă pe ursoaica de care e îndrăgostit, Grizzy vrea să slăbească folosind aparatele pădurarului. Dar înainte va trebui să rezolve problema lemingilor, care le-au transformat în parc de distracţii.