Grizzy la consolă
Grizzy descoperă plăcerea jocurilor video la consola pădurarului. Lemingii vor să încerce joystick-ul şi încearcă orice să-l îndepărteze de consolă, dar nimic nu funcţionează, Grizzy e dependent!