Esenţă regală
Tensiunea creşte la concursul Royal Essence, dar pe scenă sunt doar zâmbete şi sclipiri. Kaylee, 10 ani, Darrick, 4 ani, şi Olivia, 3 ani, luptă pentru titlu şi premiul în bani.