Concursul "Le Maison de Paris"
În concursul Le Maison de Paris, Alex, 9 ani, vrea să câştige. Alte candidate sunt Daisy, 7 ani, ale cărei mişcări de dans atrag atenţia, şi Makenzie, 4 ani, care face senzaţie.