Concursul "Show Me Smiles"
La concursul "Arată-mi un zâmbet", în Missouri, Haley prezintă un număr uimitor cu tatăl ei, dar Lexie îi e rivală, iar Olivia, 4 ani, s-ar putea să şocheze pe toată lumea.