Southern Celebrity Ohio
Miza e foarte mare la concursul Soutern Celebrity din acest an. Competiția e acerbă: Isabella, 7 ani, Mercedes, 3 ani, și Tiffany, 8 ani, se întrec pentru titlu și premiul în bani.