Concursul "America's Best"
Concursul "Cei mai buni din America" are şi cei mai devotaţi concurenţi: Taleah, 4 ani, Jasmine, 5 ani, şi Lauren, 7 ani, au familii ce au făcut multe sacrificii. Cine va câştiga ?