Celebrităţi din Sud în Carolina de Nord
Un concurs plin de lacrimi, crize de furie şi scoruri strânse. Aniston, Teeghan şi April vor să câştige, dar numai una dintre ele va putea primi titlul "Ultimate Grand Supreme".