Concursul "Winter Beauties"
Texas găzduieşte concursul "Frumuseţi de iarnă". Kayleigh, 3 ani, urcă singură pe scenă pentru prima dată, înfruntându-le pe Brooklyn, 10 ani, şi Brittannie, 9 ani.