Votaţi Velma!
Când fantoma unui fondator al unui oraș mic se întoarce să-i sperie pe candidații la funcția de primar, trupa decide să anunțe candidatura Velmei la primărie pentru a momi fantoma, dar descoperă că Velma nu poate deveni politician.