Vacanţă cu Fred
Trupa îl forțează pe Fred să se relaxeze și să-și ia niște zile libere la casa familiei Daphne, dar atunci când un rechin umblător atacă comunitatea de plaja fițoasă, trupa este forțată să rezolve misterul fără ca Fred să afle despre asta.